Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


vineri, 20 mai 2011

Simona Baciu- o poveste de viata

Am avut bucuria sa ascultam o poveste de viata minunata a unui om extraordinar ce crede in educatie si in puterea acesteia de a ne uni si de a face o schimbare in viata noastra si a celorlalti.

"Ma trezesc in fiecare dimineata cu bucuria si multumirea ca exist si astept in fiecare zi o minune"

Simona Baciu este dedicata educatiei si printre cele mai importante realizari ale sale se numara deschiderea "Scolii Internationale Cluj". În 2004, școala înființată de Simona obține Premiul de Excelență acordat de Primăria Cluj-Napoca, iar în 2009, în cadrul Galei Premiilor în Educație, este distinsă cu premiul I la secțiunea “Școala anului”. Anul 2010 i-a adus școlii acreditarea internațională Cambridge și propunerea de a deveni Centru Internațional de Training Cambridge.

Simona Baciu a fost distinsă cu premiul “Woman of the Year 2004″ de către Institutul Biografic American, a primit premiul “NAIS CHALLANGE 20/20″ pentru implicare în comunitate și titlul de “Femeie de Afaceri de Succes a Anului 2010″ în cadrul Galei Business Woman.




Cateva din gandurile exprimate de Simona intr-o conferinta GOmentorship sunt:

"Am invatat ca educatia este ceva care o iei cu tine tot timpul si faci o diferenta in viata ta si a celuilalt. Ceea ce ii invat eu pe copii la scoala, este mai departe de cunostiintele pe care le invata ei: Sa fim foarte buni oameni, sa invatam sa comunicam,sa ne ascultam, sa apreciem” 

"Am invatat la o conferinta,organizata de Fundatia "Dinu Patriciu", ce inseamna de fapt educatia in lume. A fost o surpriza sa aflu ca cei mai buni studenti, in Finlanda, se fac profesori. De asta educatia are o valoare si o apreciere. 

"Cred ca fiecare meserie are frumusetea ei. Ceea ce eu mi-as dori ca elevii mei sa ia cu ei cand pleaca din scoala, este pasiunea si entuziasmul."

"Cred ca este minunat sa putem sa  ne uitam inainte, ca sa facem pasi in spate . "

Va invitam sa ascultati intregul ei mesaj  AICI si speram ca si voi sa ii urmati sfaturile, iar mesajul transmis de ea sa va motiveze. Deci, daca vreti o schimbare in invatamant si in Romania, incepeti prin a va schimba mai intai pe voi insiva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu