Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


duminică, 15 mai 2011

De vorba cu Csilla Balint

Asa cum v-am obisnuit, continuam seria de interviuri realizate cu oameni cu rezultate deosebite. Saptamana aceasta am avut placerea sa discutam cu Csilla Ibolya Balint. Eleva a Colegiului National "C.D. Loga", Csilla este una dintre castigatorii "Galei Premiilor in Educatie" in anul 2010. Aceasta a obtinut Mentiune Speciala la sectiunea "Elevul Anului" si a  fost foarte incantata sa ne vorbeasca despre experienta sa, in urmatorul interviu:


1. Cum ai hotarat sa te inscri la “Gala Premiilor in Educatie”?

Circula informatia pe internet si auzeam si la radio, ca cei de la Fundatia "Dinu Patriciu" sustin educatia prin "Gala Premiilor". Acest lucru mi-a starnit interesul si am cautat sa aflu mai multe lucruri despre eveniment.Astfel, am vazut ca este si sectiunea elevul anului si am decis sa ma inscriu. Eram curioasa, oarecum, sa cunosc si alti tineri care impartasesc pasiuni precum scoala, voluntariatul si activitatile extrascolare, iar Gala Premiilor in Educatie cred ca a fost alegerea potrivita pentru aceasta dorinta a mea:).

2. Povesteste-ne despre inscrierea  la Gala.

Formularul a fost destul de usor de completat, deci inscrierea merge repejor. Dupa ce am trimis si toate copiile de pe diplome si adeverinte, alaturi de formularul printat si semnat, am asteptat cu sufletul la gura anuntarea finalistilor. Bucuria a fost foarte mare cand am citit ca ma aflu printre norocosii care au ajuns in finala. A urmat apoi ce-a de-a doua selectie, adica interviul.

3. Cum ti s-a aparut juriul?

Am avut placerea sa ma intalnesc cu juriul la doua interviuri (deoarece si la prima editie a acestei gale am ajuns intre finalisti). Pot spune ca mi-au lasat o impresie foarte placuta de fiecare data, au fost amabili si simpatici in acelasi timp:). Deci, elevi, nu va temeti! Juriul este prietenos si doreste sa afle cat mai multe lucri bune din ceea ce faceti voi pentru a premia excelenta! 


4. Ce a insemnat pentru tine castigarea acestui premiu?


Acest premiu reprezinta pentru mine un motiv in plus sa studiez pe mai departe ceea ce ma pasioneaza, sa ma implic in continuare in comunitatea in care traiesc, sa incerc mereu sa imbunatatesc cate putin lumea in care traiesc.

 5. Cateva sfaturi pentru viitorii participanti la “Gala Premiilor in Educatie”.

Pentru elevii care nu stiu inca daca sa aplice sau nu, am un mic sfat: Daca esti un elev implicat in activitati scolare, voluntariate sau iti dedici timp pasiunii tale, investesti in viitorul tau! Apreciez acest lucru si tin sa te felicit! De asemenea, doresc sa iti spun ca si Fundatia "Dinu Patriciu" apreciaza valoarea ta prin intermediul "Galei Premiilor in Educatie". Premiaza excelenta si modelele din educatia romanesca. Si tu poti fi printre cei care ajung pe podium! 

 Un exemplu demn de urmat! O tanara care pretuieste cunoasterea si crede ca "forta exemplului este cea mai puternica"
   Multumim Csilla!

Un comentariu:

  1. Articolu' asta merita aratat si lu' Csibi Barna ! As sugera interviuri si sprijin de la profesorii emblematici ai orasului pentru proiectele voastre . Doamna Rodica Marin , Dl Nicolae Ruset sau Dl Iustin Paralescu ar putea contribui la aceasta promovare .

    RăspundețiȘtergere