Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


joi, 19 mai 2011

Am donat cartile!

Am inceput ziua frumos pentru ca am avut placerea sa primim un apel din partea doamnei directoare a Scolii Generale "Mazilu-Vipie-Gheorghe", satul Valea Manastirii. Aceasta ne-a comunicat ca o sa ajunga astazi la noi, in Motru, la pranz pentru a lua cartile pe care le vom dona.

Bucuria noastra a fost si mai mare, pentru ca aceasta a venit insotita de doamna bibliotecara si de domnul primar al comunei Catunele, Florinel Tuila. De asemenea, alaturi de doamna directoare au mai fost si cativa elevi ai scolii din sat.





  A fost o atmosfera destinsa, am facut poze, le-am vorbit acestora despre "Gala Premiilor in Educatie" si spre placuta noastra surprindere, doamna directoare cunostea deja multe detalii despre Gala. A promis ca va informa toate cadrele didactice, precum si elevii de la scoala dumneaei. Ne-au felicitat pentru initiativa noastra de a promova educatia si ne-au urat succes in continuare.

Pentru ca acestia sa-si aminteasca de initiativa noastra, am hotarat sa personalizam cartile cu ajutorul unui flayer sau a unui semn de carte. Noua ne-a placut foarte mult ideea.









Mai multe poze AICI


Multumim mult doamnei directoare cat si domnului primar Florinel Tuila, care se implica  intotdeauna in activitatile educationale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu