Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


sâmbătă, 14 mai 2011

Expozitie de desene

Saptamana aceasta am primit desenele cu tema educatiei de la elevii claselor a III-a A (Inv.Rodica Zaicu) si a II-a B (Inv.Madalina Draghia), care au fost foarte entuziasmati de contributia lor in aceasta activitate. La fel am fost si noi si de aceea am dorit ca desenele sa fie admirate de un public mai larg. Astfel, ne-am gandit sa realizam expozitia la Clubul Elevilor din oras.

 Nu am pierdut timpul si am mers acolo, unde cu ajutorul doamnei profesoare Ana Motreanu am reusit sa realizam expozitia. Pe langa desenele primite de la micii scolari, am primit desene si de la elevii doamnei Ana si de la colegele noastre Patricia Tirlea,Denisa Marinescu si Laura Siminiciuc .


Suntem foarte multumite de expozitia realizata si va invitam sa urmariti mai multe fotografii  AICI.

Doamna Ana ne-a facut o surpriza si ne-a adus cateva carti pentru activitatea pe care o desfasuram.



Multumim mult tuturor pentru sprijn, dar in mod special doamnei Ana Motreanu, doamnelor invatatoare Rodica Zaicu si Madalina Draghia, pentru ca au reusit sa-i mobilizeze pe elevi si sa le arate ca educatia poate fi dezvoltata si prin arta! Si nu in ultimul rand,multumim colegelor noastre pentru ca ne sustin in continuare!

3 comentarii:

  1. Un proiect foarte interesant! ma bucur pentru asta! in special pentru cei care sunt implicati in el! succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. O initiativa demna de lauda. Intr-o lume in care totul este facut "digital",cat mai aproape de perfect, astfel de initiative promoveaza cu adevarat frumosul. Succes in continuare, faceti o treaba foarte buna.
    Cu stima
    Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne bucuram ca mai exista oameni carora le place ceea ce facem noi. Multumim pentru sustinere!

    RăspundețiȘtergere