Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


joi, 5 mai 2011

" Praf de stele" merge si la...gradinita!

Pentru ca ne dorim sa informam toate categoriile de concurs despre "Gala Premiilor in Educatie",  astazi am fost prezente la Gradinita Nr.6, unde a avut loc Cercul Pedagogic al tuturor educatorilor din orasul Motru, cat si din imprejurimile acestuia.




Le-am vorbit doamnelor educatoare despre aceasta competitie si le-am impartit pliante. Acestea ne-au adresat intrebari cu privire la criteriile de inscriere si am fost foarte bucuroase pentru interesul manifestat.


Am vrut sa le aratam un exemplu demn de urmat care sa le motiveze sa isi continue activitatile. De aceea le-am prezentat activitatile domnei Ioana Codruta Sava, castigatoarea premiului I, la sectiunea "Educatorul anului".


Am pregatit si un filmulet din timpul prezentarii activitatii noastre.




Dorim sa multumim mult doamnei directoare pentru invitatie cat si doamnelor educatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu