Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


luni, 2 mai 2011

Ziua Nationala a Tineretului!

2 Mai este recunoscuta ca fiind ZIUA NATIONALA A TINERETULUI, asa ca astazi ne-am gandit sa  desfasuram o activitate. Fiind o zi frumoasa, ne-am oprit in parc, unde ne-am petrecut timpul impreuna cu tineri si copii, pe care i-am informat cu privire la aceasta zi. Multi dintre ei si-au aratat interesul si au realizat niste desene minunate pe asfalt, pe care va invitam sa le vizualizati.



De asemenea, in timp ce copiii desenau, nu am pierdut timpul si i-am informat pe parinti si nu numai cu privire la campania noastra de informare. Le-am prezentat concis scopul Galei Premiilor in Educatie, iar foarte multi ne-au asigurat ca vor accesa adresele aflate pe pliantele impartite de noi.

Tinem sa-i multumim doamnei invatatoare Viorica Ceausescu de la Scoala Generala Nr.1, pentru sprijinul acordat in realizarea acestei activitati.

Va invitam sa vizionati poze de astazi: AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu