Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


miercuri, 11 mai 2011

Am informat "Consiliul Elevilor"

Astazi am fost prezente la sedinta reprezentantilor de clasa din cadrul "Consiliului Elevilor", unde le-am prezentat acestora informatii cu privire la Gala Premiilor in Educatie. S-au aratat foarte interesati de initiativa noastra si chiar ne-au adresat intrebari legate de activitatile desfasurate pana in prezent cat si despre urmatoarele activitati. Le-am reamintit despre strangerea de carti pe care o desfasuram in scoala si i-am anuntat despre concursul la care am dat startul ieri.




Ii multumim mult presedintelui Consiliului Elevilor, Andrei-Razvan Baleanu pentru ca a facut posibila  prezenta noastra in cadrul sedintei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu