Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


duminică, 1 mai 2011

Interviu Anca Haraga

Anca Haraga,castigatoarea premiului I la categoria "Elevul anului"(2009) este in prezent in Londra pentru studiile Universitare.Cu toate acestea,ne-a acordat cu bucurie urmatorul interviu:

“Am cunoscut niste oameni extraordinari, am trecut printr-o serie de experiente care m-au imbogatit profund si cred ca am ajuns sa fiu studenta la aceasta Universitate extraordinara la care sunt acum,datorita faptului ca am castigat premiul I la Gala Premiilor in Educatie,categoria “Elevul anului”.



Praf de stele: Ce te-a determinat sa te inscri la Gala?
Anca Haraga: Atunci cand m-am inscris,m-am uitat in primul rand la conditiile de participare si mi s-a parut ca m-as potrivi.Drept urmare,am decis sa ma inscriu.

Praf de stele: Cum a fost la interviuri?
Anca Haraga: A fost foarte fain la interviuri si m-a ajutat enorm faptul ca am interactionat cu juriul si abia in momentul acela mi-am dat seama de ce si cat de tare e concursul acesta: pentru ca oamenii sunt in atat de multe domenii si sunt atat de diversi, incat,in final,alegerea este extrem de obiectiva, iar nivelul de profesionalism este extrem de ridicat.

Praf de stele: Cum te-ai simtit atunci cand ai aflat ca ai castigat?
Anca Haraga: Faptul ca am ajuns sa castig,m-a mirat.M-am bucurat nespus si mi-a schimbat viata din momentul in care am urcat tremurand pe scena sa iau trofeul. Cred cu tarie, ca a fi elevul anului,a fost mai mult decat recunoasterea unor merite academice.

Praf de stele: Ce sfaturi ai pentru ceilalti?
Anca Haraga: Va sfatuiesc sa faceti cat mai multe, sa incercati voi sa cresteti cat mai mult, sa ii ajutati si pe ceilalti sa creasca pentru ca atunci va veti simti mult mai impliniti. Sa incercati sa participati la anul, pentru ca este o experienta absolut extraordinara si m-as bucura sa aud ca incearca un numar cat mai mare de oameni, de elevi, care sa se bucure de experienta si sa-si testeze fortele pentru  a vedea ce o sa iasa in finala. Mult succes si sper sa va vad numele pe lista finalistilor si de ce nu, si pe cea a castigatorilor!


Multumim mult colegului nostru, Daogaru Marian, care ne-a facut legatura cu Anca cat si acesteia pentru interviul acordat si ii uram mult succes in continuare!

5 comentarii: