Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


marți, 3 mai 2011

De vorba cu LICURICII !

Revenim cu un nou interviu acordat de echipa "LICURICII", una dintre echipele castigatoare ale competitiei AGIL 2010. Cei 4 membrii ai echipei,Marinescu Denisa, Siminiciuc Laura, Baleanu Andrei-Razvan si Daogaru Marian, ne-au impartasit bucurosi experientele lor traite in timpul campaniei de informare, precum si influentele pe care le-a avut aceasta campanie in activitatile lor urmatoare. De asemenea, ne-au incurajat sa continuam activitatile noastre pentru ca "oamenilor trebuie sa le reamintim tot timpul importanta educatiei", spune Marinescu Denisa.

1. Ce v-a motivat sa participati la competitia AGIL?
Baleanu Andrei: "Prima data iti atrag atentia premiile, apoi iti dai seama ca ai sansa sa inveti multe lucruri frumoase. Noi am facut o echipa, am lucrat impreuna, am creat un proiect si ne-am chinuit, dar la final a iesit o munca frumoasa din care chiar am avut de invatat."


Marinescu Denisa:“Ne motiveaza sa facem ceva pentru educatia din Romania, pentru educatia noastra mai intai si apoi pentru altii.Afli multe lucruri, care, pur si simplu te motiveaza sa schimbi ceva in viata ta.” 

Marian Daogaru: “Daca vreau sa fac ceva,fac asta fara sa astept ceva in schimb. Fac un lucru pentru ca la final sa realizez o munca frumoasa, sa stiu ca am schimbat ceva sau am adus un aport.”


2. Cum v-a influentat aceasta competitie?
Baleanu Andrei: "In primul rand, am aflat mai multe lucruri despre elevi, proiecte, profesori din Romania care au un impact pozitiv asupra educatiei, lucruri despre care nu am fi stiut pana acum. Desigur, din aceste exemple noi am avut de invatat."

3. Povestiti-ne despre experienta voastra la acest concurs.
Marinescu Denisa: "Cel putin pentru mine a fost primul proiect in care am fost implicata si a fost ceva unic."


 Baleanu Andrei:”Noi consideram ca am avut o campanie cu succes,chiar daca pana la urma, din zona noastra nu s-au inscris la Gala Premiilor in Educatie prea multi elevi. Important este sa transmiti mesajul si spiritul acestei Gale. Noi suntem de parere ca am transmis acest mesaj atat cat am putut si credem ca acest proiect trebuie sustinut in continuare.”

Siminiciuc Laura: "Am avut ocazia de a ne cunoaste mai bine lucrand in echipa. Si pentru mine a fost primul proiect in care am fost implicata din urma caruia am avut de invatat."


4.Ce dificultati ati intampinat in promovarea Galei Premiior in Educatie ?
 Baleanu Andrei: “Principala problema a fost ca anumite persoane  nu au fost receptive si nu au vrut nici macar sa asculte mesajul nostru.”

5.Ce sfaturi aveti pentru noi si celelalte echipe inscrise in competitia  A.G.I.L.?

Baleanu Andrei:”In primul rand, sa faceti oamenii sa inteleaga ce este aceasta Gala.”

Marinescu Denisa: “Un sfat ar fi sa faceti toata Campania, fiecare lucru din planul vostru de proiect,din suflet,sa-l faceti pentru ca voi credeti in asta.Sa lucrati in echipa, sa va bucurati de fiecare moment, pentru ca numai asa o sa iasa bine.Daca puneti pasiune in ceea ce  faceti, o sa aveti de castigat.”


Le multumim foarte mult colegilor nostri pentru interviul acordat si pe care va invitam sa il urmariti integral.

2 comentarii:

  1. :)) E ciudat sa ne vedem pe noi acolo, in filmulet...
    Oricum, felicitari pentru tot ce faceti. Se vede ca puneti suflet in fiecare lucru si va descurcati foarte bine. :D
    Noi suntem alaturi de voi! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumim din suflet pentru asta, Denisa! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere