Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


miercuri, 4 mai 2011

Biblioteca-templul cunoasterii

Ieri a avut loc intalnirea cu elevii claselor generale in cadrul Bibliotecii Centrale. Cu ajutorul doamnelor bibliotecare, care ne-au pus la dispozitie videoproiectorul, ne-am folosit de prezentari Power Point si am impartit pliante informative elevilor, pentru a-i face pe acestia sa inteleaga mai bine scopul acestui concurs.


Am prezentat detaliat fiecare categorie de concurs, perioada de inscriere, precum si premiile acordate pentru fiecare sectiune. De asemenea, le-am prezentat interviul acordat de Tudor Giurgica dupa obtinerea Premiului I la sectiunea "Elevul anului", dar si cel acordat de doamna biblioetcar, Lenuta Neacsu, cea care a obtinut o Mentiune speciala la sectiunea "Bibliotecarul anului".


Dupa ce i-am incurajat sa se implice in cate mai multe activitati care au ca scop dezvoltarea lor personala, am tinut sa le si explicam importanta fiecarui concurs, a fiecarei experiente traite in viata noastra de elevi si nu numai. Din fiecare experienta pe care o traim, avem de invatat. Si am tinut sa ii facem sa constientizeze importanta educatie.


 Discutii am purtat si cu doamnele bibliotecare, care au fost extrem de bucuroase sa afle despre Gala Premiilor in Educatie. Ne-au vorbit despre proiectele lor desfasurate in ultimii ani, iar noi le-am incurajat sa se inscrie la acest concurs.
Am realizat si un filmulet din timpul activitatii noastre,pe care va invitam sa-l urmariti.



Le multumim foarte mult doamnelor bibliotecare, fara ajutorul carora activitatea noastra nu s-ar fi realizat!

3 comentarii: