Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


luni, 11 aprilie 2011

Prima zi de activitate

Am inceput informarea elevilor din Colegiul National George Cosbuc prin lipirea unor afise realizate de noi.

De asemenea,am mers la Biblioteca Centrala unde am informat bibliotecarii despre campania noastra si despre Gala Premiilor in Educatie.
Dorim sa echilibram informarea elevilor din invatamantul liceal si din invatamantul gimnazial,si de aceea vom organiza in cadrul Bibliotecii Centrale o intalnire a elevilor din clasele V-VIII pentru a le prezenta detaliat obiectivul Galei.

10 comentarii:

  1. Am ramas placut uimit de ambitia voastra de a participa la acest concurs si abia astept sa va vad activitatile.
    Multa bafta!
    Andrei Sava

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, multa bafta. Acest concurs este un lucru extraordinar. Nu stiu cate persoane stiu despre Gala. Stiu ca sunteti foarte entuziasmate, lucru dovedit: nu e decat prima zi de campanie ..si ati inceput sa postati afise. (un mic secret..am vazut persoane ce citeau si pareau interesate)
    va tin pumni ,si voua si celor ce se vor hotari sa participe la Gala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi abia asteptam sa realizam si urmatoarele activitati.Multumim pentru sustinere,Andrei!

    RăspundețiȘtergere
  4. multa bafta,daca aveti nevoie de ajutor cu orice,nu ezitati sa ma contactati

    suma respectelor,ovidiu

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,stim ca nu foarte multe persoane stiu despre Gala,si tocmai de aceea,in saptamanile ce urmeaza vom informa cat mai multe persoane cu putinta. Multumim tuturor pentru sustinere!Urmeaza activitati interesante si speram sa fim la inaltimea asteptarilor voastre!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna fetelor!Am vizualizat intentiile voastre si am ramas placut impresionat de ceea ce "puneti la cale".Am mare incredere in voi si sper ca la finalul acestui concurs echipa voastra sa ocupe LOCUL I.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,Dorin!Multumim pentru incredere si sustinere.Speram sa nu te dezamagim!

    RăspundețiȘtergere
  8. mult succes! intrati in legatura si cu alte orase, sa ia amploare activitatea asta care mi se pare foarte buna. Eu ca parinte, as incuraja si as ajuta daca copilul meu ar mai fi fost in liceu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mult succes cu acest proiect!
    Imi plac ideile voastre si sper sa reusiti sa schimbati ceva prin munca pe care o depuneti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim si ne bucuram ca aceasta competitie si ideile noastre de a o desfasura sunt apreciate.

    RăspundețiȘtergere