Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


joi, 28 aprilie 2011

Un om special...

Informarea noastra nu s-a realizat doar in randul elevilor,ci si in randul profesorilor. Drept urmare,domnul profesor de limba si literatura romana,poetul Romulus-Iulian Olariu,(AICI) a fost de acord sa ne raspunda la cateva intrebari.
In acesti ani de liceu,dumnealui nu a fost doar "profu` de romana", ci ne-a fost in acelasi timp un parinte,un indrumator de la care am aflat mereu lucruri noi despre viata,despre viitor,sfaturi utile despre formarea noastra ca si oameni. Il consideram un adevarat exemplu demn de urmat al invatamantului local si nu numai.Tocmai din acest motiv am dorit sa-i luam acest interviu,pe care va invitam sa-l urmariti:


Multumim domnului profesor !
Acesta este primul din seria de interviuri care o sa urmeze saptamana viitoare.


Un comentariu:

  1. Imi cer scuze pentru un mic dezacord in interviu; mi-o luase gandul, ceva mai rapid decat pot eu vorbi, intr-o directie contrara. Nu am nici intentia sa imi reneg tristetea cvasi metafizica: va asigur ca in clasa, energia pozitiva a elevilor de elita, ma inspira si imi lumineaza sufletul. Era sa uit- desi am scris zece carti; doua de eseuri si opt de poezie, daruite amicilor, studentilor si elevilor- acesta este primul meu interviu, luat de domnisoara Denisa-Alexandra Dobre, care a facut parte din grupul select la a XXX-a editie a Festivalului International "Tudor Arghezi", anul de gratie 2010, la Sala Maura a Prefecturii Gorj. Pozele de atunci depun marturie! Salut demersul vostru generos, si promit sa va fiu aproape cu si mai multa daruire, pentru ca o meritati cu asupra de masura, vorba Eminescului.
    Cu toata gratitudinea, R.I.Olariu

    RăspundețiȘtergere