Dumnezeu ne-a dat steaua care sa ne lumineze calea, dar noi trebuie sa o aprindem


sâmbătă, 16 aprilie 2011

Intrebari frecvente - A.G.I.L.


1. Cine poate participa la competitia A.G.I.L?

Competitia este deschisa tuturor bursierilor Fundatiei Dinu Patriciu, inclusi in programul ”Inventeaza-ti Viitorul!” si colegilor acestora. In competitie se pot inscrie atat liceeni, cat si studenti (pentru acestia din urma a fost creata o sectiune speciala). Elevii si studentii vor fi evaluati separat. La final vor fi desemnate doua echipe castigatoare: o echipa de elevi si alta de studenti.

2. In echipa de lucru pot fi inclusi si profesori?

Echipa de lucru trebuie sa aiba 3 membri, obligatoriu toti elevi/studenti ai aceleasi institutii de invatamant. Nu sunt acceptate echipe din care fac parte elevi/studenti de la alte institutii de invatamant diferite de cea a bursierului sau cadre didactice. Este obligatoriu ca din echipa sa faca parte minim un bursier din cadrul programului „Inventeaza-ti Viitorul!” care sa fie si coordonatorul echipei.

3. Putem modifica spatiile formularului de concurs in asa fel incat sa scriem mai mult?

Este indicat sa pastrati formatul si dimensiunea spatiilor. Daca totusi vreti sa scrieti mai mult, puteti edita spatiile formularului de concurs, dar nu uitati ca textul vostru trebuie sa ramana scris cu albastru. Daca aveti nelamuriri in ceea ce priveste procedura de inscriere, nu ezitati sa ii trimiteti un email Roxana Colisniuc, pe adresa roxana.colisniuc@fundatiadinupatriciu.ro

4. Este obligatoriu sa trimitem formularul de concurs si prin posta?

Pentru ca inscrierea sa fie completa, dupa ce trimiteti pe email, la adresa roxana.colisniuc@fundatiadinupatriciu.ro,  formularul de concurs completat, trebuie sa il tipariti, sa il semnati de mana (toti membri unei echipe) si sa il trimiteti si prin posta, pe adresa Fundatiei: Bdul. Barbu Vacarescu, nr. 301 - 311, etaj 14, Bucuresti. Nu uitati sa specificati pe plic "Pentru competitia A.G.I.L".

5. Trebuie sa trimitem si fotografiile prin posta?

Fotografiile se trimit numai in format electronic, pe e-mail, impreuna cu varianta electronica a formularului de concurs. Toate aceste materiale sunt necesare pentru crearea unei pagini a echipei voastre.

6. Cat de mare trebuie  sa fie planul de campanie?

Toate detaliile legate de structura planului pot fi gasite in sectiunea Resurse a acestui site. Nu conteaza dimensiunea planul de campanie, important e sa aveti in vedere toate etapele acestuia: definirea problemei si analiza situatiei, definirea scopului si a obiectivelor, definierea publicului-tinta si a strategiei, stabilirea tehnicilor de comunicare utilizate si planificarea actiunilor si a resurselor etc.

7. Este obligatoriu sa obtinem fonduri suplimentare pentru campanie?

Fundatia Dinu Patriciu nu va oferi suport material pentru implementarea campaniei. De aceea, pentru toate actunile pe care vreti sa le organizati, trebuie sa fiti inovativi in gasirea fondurilor sau a sprijinului necesar.

8. Trebuie sa avem un blog pentru acest concurs?

Este obligatoriu ca in perioada de implementare a campaniei sa creati un blog dedicat actiunilor voastre. In acest fel, organizatorii concursului vor urmari pe indelete activitatea voastra si vor putea sa evalueze mai usor activitatile pe care le-ati derulat.

9. Ce fac daca nu inteleg ce e Gala Premiilor in Educatie?

Pentru ca intreaga campanie de comunicare sa aiba succes, trebuie sa cunoasteti foarte bine "produsul" pe care il promovati - in cazul de fata, competitia Gala Premiilor in Educatie. Pentru a intelege acest proiect, trebuie mai intai sa cititi prezentarea Galei (o gasiti in sectiunea Resurse a site-ului www.agil-fdp.ro). Apoi, trebuie sa studiati cu atentie site-ul www.premiileineducatie.ro si stirile publicate pe acest site. Daca in continuare aveti nelamuriri cu privire la Gala, nu ezitati sa o contactati pe Roxana Colisniuc, coordonatorul Galei Premiilor in Educatie, pe adresa de email roxana.colisniuc@fundatiadinupatriciu.ro

10. Cand vor fi anuntati castigatorii concursului?

Castigatorii vor fi anuntati la data de 1 iunie 2011 pe site-ul www.agil-fdp.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu